Lillsjön

En liten bro som man fick passera för att komma till badplatsen.

Oväder på ingång men solens strålar letar sig fram ändå.

Jag har lärt mig att man ska placera motivet i kanten så personen tittar in i bilden istället för o placera mitt i.
Då får man en intressantare bild.
Foto (Jag) Modell Magnus Eriksson

Här har jag lekt lite med slutartider,  körde en slutartid på 1/250 s för och kunna fånga vatten konsten.
Jag hade kameran nästan jäms med vattenytan för att få med mera av himlen.




Foto Magnus Eriksson, Modell (jag)
Här håller vi på o ställer in rätt slutartid så vattnet ska bli fryst.
Foto Magnus Eriksson, Modell (jag)
Här är det jag som slänger mig i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0